KONTAKT Z NAMI

PYTANIA INFORMACYJNE

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce REGULAMIN

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku zamówienia towarów niedostępnych ( pod zamówienie) czas realizacji odpowiednio się wydłuża. Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 48h ( w przypadku wysyłek kurierskich ) lub 24 h do 72 h w przypadku wysyłek Pocztą Polską lub Inpostem (paczkomaty).

Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona ?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z bago96.pl jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia - jak mam je przekazać ?

W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia.

Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." itp.

Czy mogę osobiście odebrać swoje zamówienie w siedzibie Państwa firmy?

Niestety, ale nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia w siedzibie naszej firmy.

INFORMACJE O NAS

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI W RAZIE PYTAŃ