ZWROTY
Polityka zwrotu towaru zakupionego w e-sklepie Bago96.pl
Zakup nie spełnia oczekiwań?
Możesz go oddać w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
I. wzpełnij formulaż zwrrotu (odstąpienie od umowy sprzedaży)
Do 14 dni od otrzymania zamówionego towaru wypełnij formularz zwrotu w naszym sklepie
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta.
II. Spakuj i odeślij zwracany towar
Do 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży odeślij zwracany towar.
Sposób pakowania
Zwracane produkty powinny być zapakowane w odpowiednio wytrzymałe opakowanie, dostosowane do zawartości przesyłki.
Pakując przesyłkę, dobieraj opakowanie niewiele większe od wysyłanego przedmiotu. Jeśli posiadasz opakowanie w którym otrzymałeś przesyłkę i odpowiada ono rozmiarem, wykorzystaj je ponownie. Niezbędne jest usunięcie etykiety, która wcześniej znajdowała się na opakowaniu. Prosimy zabezpieczyć przesyłkę, aby zawartość nie uległa zniszczeniu w transporcie.
W przypadku odsyłki za pośrednictwem Paczkomatu InPost, podczas rejstarcji zwrotu system podpowie rozmiar i wymiary paczki, w której powinny zmieścić się zwracane produkty. Paczka nie może przekroczyć maksymalnych wymiarów obsługiwanych przez Paczkomaty InPost.
W miarę możliwości, prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu lub specyfikację otrzymaną z zamówieniem.
Jeśli to niemożliwe, prosimy umieścić w paczce kartkę z numerem zamówienia / zwrotu. Ułatwi nam to identyfikację zwrotu i przyśpieszy zwrot należności.
Adres magazynu obsługującego zwroty
Sklep Internetowy BAGO96
Grajewo 19-200
Ul. Dworna 5
Numer Tel. 573-969-621
III. Zwrot pieniędzy
Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwrot należności powinien nastąpić najpóźniej do 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży. Sprzedawca może poczekać ze zwrotem do czasu otrzymania zwracanych produktów. Zwrot należności zostanie dokonany niezwłocznie po doręczeniu i sprawdzeniu przesyłki w magazynie zwrotów.
Prosimy o podanie nr rachunku bankowego podczas rejestracji zwrotu.